Sunday, April 7, 2013

Restoran Periuk Belanga @ Platinum Walk, Setapak

Address:
No 69-0 G-floor Platinum Walk 2
Jalan Langkawi, Danau Kota
53300 Setapak,
Kuala Lumpur.

...

Saya dah penah pergi restoran ni beberapa kali. so kat bwh ni, saya compilekan ape yg saya dan family order setiap kali pergi ke restoran ni.






^
7 May 2010 : Nasi Putih + Ayam Penyet + Ikan Patin Goreng Bercili + Sayur Kailan Ikan Masin = RM 40

Ada banyak pilihan set dalam menu. Sebenarnye Ikan Patin tu sepatutnya pedas, dah nama pon bercili kan? Tapi disebabkan, kami sekeluarga masa tu tak berapa sihat, so tanak la makan pedas. So boleh la nak bagitau supaya masak kurang pedas atau tak pedas langsung.  :P


^
2 May 2011 : Kuey Tiow Kerang = RM 4.50


^
7 April 2013 : Nasi Goreng Seafood = RM 8.00

Ini saya order, dan nasi goreng saya ni agak pedas sket. Alhamdulilah saya order air Limau Ais, kalo air panas, mau makin berapi. Haha. Memang banyak la cili2 kat nasi tu. Selain tu, yang seafood kat tepi, sotong dan udang, macam dah terlebih goreng aje. Dah tahap liat dah. :-s


^
7 April 2013 : Nasi Goreng Ayam Kunyit = RM 7.00

Ini mak saya order, dia boleh lupa dia order Nasi Goreng Ayam Kunyit. Mula2, dia ingat dia order Nasi Goreng Kampung, pestu dia pelik la ape benda kuning2 kat tepi ni. Bila saya cakap "Ayam", baru dia teringat. hahaha. Lawak betul la mummy ni. Anyway, nasi goreng mak, tade la sepedas macam nasi saya.


^
7 April 2013 : Soto Johor = RM 5.00

Ini ayah order, saya tak try plak. So tatau sedap ke tidak. Tapi dari segi presentation agak plain gitu.


^
7 April 2013 : Rojak Sotong Kangkung = RM ?

...

Peta Lokasi
* kindly switch to satellite viewing for exact location of restaurant


View Platinum Walk in a larger map

Labels: , , , ,



Comments:

blog comments powered by Disqus

Older Posts    Home    Newer Posts
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...